تعمیر رایگان گوشی های آیفون ۸ معیوب

اپل اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون ۸ را که بورد آنها معیوب است، به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

اپل اعلام کرد گوشی های آیفون ۸ معیوب خود را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون ۸ اپل در فضای مجازی گزارش‌هایی را منتشر کرده بودند که نشان می‌داد گاهی اوقات موبایل آنها بدون هیچ دلیل خاصی از کار افتاده و یا به طور ناگهانی روشن و خاموش شده و یا اصلا روشن نمی‌شود.

اپل به منظور برطرف کردن مشکل مشتریان و کاربران قصد دارد گوشی های آنان را به طور رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی تعمیر کند و از طرح تعمیرات رایگان اپل بهره‌مند شوند.

مطالعه بیشتر : تبلت اقتصادی جدید اپل

البته بر اساس این گزارش ها، تعداد بسیار کمی از گوشی‌های آیفون ۸ دچار مشکل بورد شده‌اند و طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که بورد آنها دچار مشکل و نقص فنی شده است.

لازم به ذکر است که تنها گوشی‌های ساخته شده سری نخست آیفون ۸ گرفتار چنین مشکلی شده است یعنی گوشی‌هایی که از نوامبر سال ۲۰۱۷ به بعد فروخته شده‌اند، مشمول این طرح می شوند. کاربران نیز با وارد کردن شماره سریال گوشی‌های آیفون خود در وب سایت رسمی اپل می‌توانند واجد شرایط بودن خود را در این طرح به ثبت برسانند.

این طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای مشتریان و کاربران آیفون ۸ در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، چین، هنگ‌کنگ، هند، ژاپن، ماکائو و نیوزیلند محدود می‌شود.

اپل در مورد عمر باتری آیفون XR اغراق کرده است

مطالب مرتبط  4 جایگزین Adobe PDF Reader برای ویرایش PDF با ویژگی های رایگان بیشتر!

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : thurrott

021-88916789