Spotify

اکنون می توانید پادکست ها را نیز به لیست پخش Spotify اضافه کنید

اکنون Spotify به شما این امکان را می دهد که پادکست ها را به لیست پخش خود اصافه کنید که می تواند لیست های پخش جدید یا موجود باشند و شامل پادکست،میکس،موسیقی و پادکست است.در هر صورت Spotify در حال ساخت پادکست ها به عنوان بخشی از خدمات جاری خود است.

پادکست ها روز به روز محبوب تر می شوند.آنها سال هاست که وجود دارند اما اکنون با توجه به اینکه تعداد بیشتری از افراد پادکست تولید می کنند و جا های بیشتری برای گوش دادن به پادکست ها وجود دارد اکنون گرایش مردم به گوش دادن پادکست ها بیشتر شده و Spotify هم بخشی از این جریان است.

نحوه اضافه کردن پادکست ها به لیست پخش Spotify :

آخرین تلاش Spotify برای کمک به رشد رسانه پادکست این امکان را به کاربران می دهد که پادکست ها را بخشی از لیست پخش خود قرار دهند.Spotify این موضوع را در پستی در Record اعلام کرده و توضیح داده که چگونه پادکست ها را به لیست پخش خود اضافه کنید و نحوه استفاده از این ویژگی جدید را کامل توضیح داده است.

با استفاده از این ویژگی شما می توانید لیست پخشی پر از پادکست یا ترکیبی از پادکست و موزیک داشته باشید.این ویژگی محدودیتی ندارد ولی گمان می کنیم بیشتر مردم پادکست و موسیقی هایی با مضامین مشابه را در لیست پخش خود قرار می دهند.

مطالعه بیشتر : امکان ایجاد پلی لیست برای حیوانات خانگی به Spotify اضافه شد

در اینجا نحوه اضافه کردن پادکست ها به لیست پخش Spotify را بطور کامل برای شما آورده ایم :

  1. بخشی از پادکستی را که می خواهید به لیست پخش اضافه کنید را باز کنید.
  2. روی سه نقطه در بالا سمت راست قسمت پادکست ضربه بزنید.
  3. گزینه ی “Add to playlist” را انتخاب کنید.
  4. یا لیست پخشی را که قبلا ساخته اید انتخاب کنید.
  5. یا گزینه ی “new Playlist” را انتخاب کرده و آن را نام گزاری کرده و بسازید.
مطالب مرتبط  هیت سینک چیست و چگونه کار می کند؟ - آشنایی با انواع هیتسینک

لازم به ذکر است که این تنها در هنگام مواجه با اپیزودهایی از پادکست های فردی معنی پیدا می کند.اگر به دنبال گوش دادن به همه ی قسمت های پادکست های مورد علاقه خود هستید کافی است فقط نام را جستجو کرده و روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید سپس گزینه ی “Follow” را انتخاب کنید.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789