افشای تصاویری از قاب گلکسی نوت ۱۰ پرو

گلکسی نوت ۱۰ پرو در ادامه سال جاری میلادی معرفی می شود. به تازگی تصاویری از قاب این گوشی هوشمند فاش شده است.

شایعات به معرفی گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در اواخر ماه آگوست اشاره می کنند. تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی از این محصولات در فضای مجازی بودیم.

در گذشته چندین رندر از گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و حال شاهد افشای تصاویری از قاب این اسمارت فون هستیم. این تصاویر، تمام شایعات گذشته را تایید می کند.

این قاب فاقد برش برای جک ۳٫۵ میلی متری هدفون است؛ با این حال در بخش بالایی آن یک برش کوچک برای اینفرارد به چشم می خورد. در بخش پشتی این قاب شاهد دو برش بزرگ هستیم. در یکی از این برش ها سه سنسور دوربین قرار می گیرد و برش دیگر مربوط به فلاش LED و سنسور سنجش ضربان قلب/فشار خون است.

بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۱۰ پرو به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با فناوری Dynamic AMOLED مجهز می شود. نسخه استاندارد این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶٫۴ اینچی بهره می برد. سامسونگ برای نسخه پرو پرچمدار آینده خود، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر می گیرد.

این اسمارت فون دارای ۱۲ گیگابایت رم بوده و دوربین اصلی آن شامل سنسورهای عادی، اولترا واید و تله فوتو می شود. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری ۴۱۷۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

انتظار می رود این پرچمدار سامسونگ قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی باشد. به احتمال زیاد با توجه به بازار هدف، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و یا اگزینوس ۹۸۲۵ تامین کند.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

مطالعه بیشتر : رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی Tab A 8.0

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منیع : gsmarena

021-88916789