ایسر از مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی ۴K خود رونمایی کرد

ایسر جدیدترین مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی سری پردیتور با نام CG437K P را رونمایی کرده است.

نرخ رفرش این مانیتور ۱۴۴ هرتز خواهد بود و با یک نمایشگر ۴K UHD طرف هستیم که می‌تواند حداکثر رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را ارائه دهد. در ضمن، CG437K P از تکنولوژی AdaptiveSync برای پی‌سی گیمرها هم بهره می‌برد. این مانیتور شامل، ۳ پورت HDMI همراه با یک پورت USB-C و در نهایت دیسپلی‌پورت می‌شود؛ پورتی که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک و با عرضه نسل جدید کنسول‌ها شاهد استفاده بیشتر از آن باشیم.

پنل VA این مانیتور پشتیبانی از HDR را به ارمغان خواهد آورد که چه برای پی سی گیمرها و چه افرادی که از پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس استفاده می‌کنند، نکته مهمی محسوب می شود. این محصول روشنایی ۱۰۰۰ نیت ارائه می‌دهد که بیشتر از مانیتورهای معمولی مجهز به HDR است که روشنایی آن‌ها از ۴۰۰ نیت فراتر نمی‌رود.

همچنین مانیتور گیمینگ جدید ایسر از یک سنسور خاص بهره‌مند است که می‌تواند بر اساس نور اتاق، میزان روشنایی نمایشگر را تنظیم کند. همچنین این سنسور باعث می‌شود زمانی که شما جلوی مانیتور قرار ندارید، صفحه نمایش به طور خودکار به حالت خواب برود. جدا از این موارد، CG437K P به همراه یک کنترل عرضه خواهد شد.

مانیتور ذکر شده در آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا طی ماه سپتامبر (شهریور – مهر) عرضه می‌شود و ۱۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. البته CG437K P زودتر از مناطق ذکر شده و در ماه اوت (مرداد – شهریور) با قیمت ۱۴۸۸ دلار در چین عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید کارت شبکه سرور

جدا از مانیتور CG437K P، ایسر اخیرا از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود یعنی Predator Helios 700 رونمایی کرده که کیبورد کشویی مهم‌ترین ویژگی‌ آن نسبت به محصولات مشابه است.

مطالعه بیشتر : ۳ سیستم گیمینگ جدید ایسوس معرفی شد

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : PC Gamer

021-88916789