بازی های PS5

انتظار نداشته باشید که بازی های PS5 برای PS4 اجرا شوند

“زمان آن رسیده که انجمن PlayStation چیز جدیدی ارائه دهد”

اخیرا سونی اعلام کرده است اولین رونمایی از بازی های PS5 در تاریخ ۴ ژوئن انجام می شود اما اگر شما امیدوار هستید که بازی های منحصربفرد PS5 برای PS4 نیز قابل اجرا باشند ممکن است کمی ناامید شوید.

رئیس و مدیرعامل سونی جیم رایان،در مصاحبه ای با GamesIndustry.biz احتمال اینکه بازی های PS5 برای PS4 قابل اجرا باشد را کاهش داد.

بازی های PS5

رایان گفت: “ما همیشه به گفته ایم که به نسل ها اعتقاد داریم”
ما اعتقاد داریم که وقتی شما با وجود تمام مشکلات به سراغ تولید کنسول نسل بعدی می روید، این نسخه ی جدید باید شامل ویژگی ها و مزایایی باشد که نسل قبلی شامل آنها نمی شد، از نظر ما باید بازی هایی ساخته شود که بتواند از این ویژگی ها نهایت استفاده را ببرد.

ما به نسل ها اعتقاد داریم و چه از حس های دوگانه استفاده کند چه از صدای سه بعدی یا حافظه ی SSD . ما فکر می کنیم که وقت آن رسیده که انجمن PlayStation چیز جدیدی ارائه دهد، چیزی که فقط در PS5 بتوان از آن استفاده کرد و لذت برد.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بهترین بازی های رایانه ای رایگان مراجعه کنید.

بازی های PS5 و بازی های Xbox

بر اساس گفته های رایان به نظر می رسد برای استفاده از هر یک از عناوین و بازی های PS5 باید حتما بروزرسانی انجام شود. البته هنوز ناشران بازی ها را برای هر دو سیستم عامل ارائه می دهند و اینطور نیست که با روی کار آمدن PS5 بازیکنان PS4 بطور خودکار کنار گذاشته شوند.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید کارت شبکه سرور

این رویکرد با روشی که مایکروسافت برای Xbox Series X در پیش گرفته است کاملا متفاوت است، مایکروسافت این امکان را به بازیکنان می دهد که از بازی های Xbox Series X در هر دو کنسول نسل بعدی و Xbox One لذت ببرند. نه تنها این ، بلکه مایکروسافت قول داده است که بازیهای Xbox Series X حداقل تا سال آینده در نسل دستگاه های بالا و پایین قابل اجرا باشند.

با این حال، خبرهای خوبی نیز وجود دارد.رایان تأیید کرده است که PS5 در تعطیلات ۲۰۲۰ منتشر می شود و این کنسول و بازی هایش در سطح جهانی در دسترس خواهند بود.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : techradar

021-88916789