iphone11

جعبه‌گشایی iphone 11

iphone 11  اپل اولین عضو از خانواده جدید گوشی‌های اپل بود که در آخرین مراسم اپل پا به میدان گذاشت تا با ایجاد تغییراتی مثبت، کاربران بیشتری را به مجموعه اپل جذب کند.

iphone 11 اپل، مدل معمولی خانواده‌ی گوشی‌های iphone 11، برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر ۶/۱ اینچ لیکوئید رتینا با پنل LCD بهره می‌گیرد و از این حیث به‌نوعی مدل جدید گوشیiphone XR  به‌شمار می‌آید و بازار همان گوشی را هدف گرفته است. در واقع اپل امسال با تغییر روند نام‌گذاری محصولات خود، ارزش بیشتری به نسخه‌ی ارزان‌قیمت iphone داده است. در این نسخه تغییرات مثبتی دیده می‌شود تا بتواند در سال جاری دلایل محکمی برای خرید ایجاد کند؛ برای مثال در قسمت بالایی نمایشگر iphone 11، شیشه‌ی ضدخش قرار گرفته تا آن را از خطرهای احتمالی محافظت کند. اپل مدعی است، شیشه‌ی قرارگرفته روی پنل پشتی و جلویی iphone 11، سخت‌ترین شیشه‌ی به‌کار برده‌شده در گوشی‌های همراه تا‌به‌ امروز است.

 

iphone 11

اما پرچم‌داران امسال اپل تمرکز ویژه‌ای روی دوربین دارند. پنل پشتی iphone 11 میزبان دو دوربین مجزا با چینشی جدید است که چنین چینشی را پیش‌تر در تصاویر فاش‌شده دیده بودیم. به‌طور کلی در این مدت، کاربران نگاه مثبتی به آن نداشتند؛ درهرصورت این نوع چینش جذابیت‌های خاص خود را دارد. دوربین اصلی iphone 11 به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) مجهز است. ناگفته نماند، این دوربین لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد و از دیافراگمی با قطر f/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم نیز حسگری ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به لنز فوق عریض مجهز است. دوربین اصلی گوشی جدید اپل توانایی ضبط ویدئوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه دارد و از حالت عکاسی شبانه به‌نام نایت مود بهره می‌گیرد.

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

 

021-88916789