4f8c39e027cbc68ded95491d8f650e23 XL

اطلاعات جدید در مورد مکان بازی Assassin s Creed Odyssey اعلام شد

خط زمانی داستان بازی Assassin s Creed Odyssey قرار است باز هم به عقب بازگشته و گذشته ای حتی قبل تر از Origins را روایت کند .

انتخاب یونان باستان از طرف تیم توسعه دهنده بازی بسیار جالب به نظر می رسد . تا کنون با توجه به تریلر های منتشر شده جلوه های بصری به کار رفته در این عنوان دارای ترکیب رنگ عالی و  بسیار خیره کننده بوده است .

Scott Phillips  کارگردان بازی Assassin s Creed Odyssey به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده است که انتخاب یونان باستان نقش مهمی در زیبایی های بصری بازی داشته زیرا این محیط دارای زیست گاه ها و مکان های گوناگون است . فیلیپس می گوید : زمانی که ما یونان باستان را برای بازی در نظر گرفتیم ، تحقیقات خود را در مورد آن آغاز کردیم . چه چیز جالبی در یونان وجود دارد ؟ بهترین زمان ممکن برای توسعه بازی چیست ؟ یونان باستان فوق العاده متنوع و زیبا است . ما دارای هشت زیستگاه متفاوت هستیم که کوه های آتشفشانی ، قله های برفی ، زیر دریا و جزیره ای که در نمایشگاه E3 داشتیم . بنابراین جلوه های تصویری مختلفی در بازی قرار دارد اما این دوره زمان جنگ نیز است . پس ما جنگ ، علم و هنر ، نویسندگی و داستان سرایی نیز داریم . یونان باستان موارد بسیار زیادی دارد که ما می تواینم از آن استفاده کنیم .

این اولین بار نیست که فیلیپس در مورد جلوه های بصری بازی مصاحبه ای انجام داده است . او پیش از این نیز اعلام کرده بود که Odyssey احتمالا زیبا ترین بازی این سری خواهد بود . علاوه بر تغییرات ظاهری ، عنوان Assassin s Creed Odyssey از نظر المان های نقش آفرینی پیشرفت های بسیار خوبی داشته است به طوری که قابلیت انتخاب دیالوگ و روایت داستان چند شاخه ای نیز در آن قرار دارد . شایان ذکر است که بازی Assassin s Creed Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر ( ۱۳ مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

مطالب مرتبط  چگونه با تست سخت افزار از وقوع مشکل برای رایانه پیشگیری کنیم؟

مطالعه بیشتر : انتشار نسخه “آنها نباید عبور کنند”برای “میدان جنگ۱ (Battlefield 1)”

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

021-88916789