رندرهای گلکسی نوت ۱۰ از تغییرات اساسی در طراحی آن خبر می‌دهند

در حالی که سه هفته بیشتر از رونمایی گلکسی اس ۱۰ نگذشته، رسانه ها ذره‌بین خود را به سمت گلکسی نوت ۱۰ چرخانده اند. تا معرفی این پرچمدار هنوز چند ماه باقیمانده اما بخشی از ویژگی های احتمالی آن افشا شده و بر اساس آنها می توان طراحی ظاهری گوشی را به تصویر کشید.

یکی از مهم ترین گمانه زنی های پیرامون گلکسی نوت ۱۰ به دوربین چهارگانه آن برمی گردد که پیشتر در نسخه ۵G اس ۱۰ شاهد آن بودیم. این دوربین قدرتمند شامل سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، ۱۶ مگاپیکسلی واید و دوربین عمق سنج سه بعدی است که به شکل افقی کنار هم قرار گرفته اند. در این رندرها فلاش LED و سنسور ضربان قلب هم در کنار دوربین جا خوش کرده اند.

سامسونگ هزینه زیادی را صرف توسعه پنل های بدون حاشیه حفره دار کرده که ظاهرا از سوی کاربران هم بازخورد خوبی دریافت کرده اند. کمپانی کره ای در گلکسی نوت ۱۰ هم احتمالا از سری اینفینیتی O استفاده کرده و دوربین سلفی دوگانه را زیر نمایشگر خواهد برد. بعید نیست سامسونگ در این پرچمدار دست به حرکتی انقلابی زده و از دوربین سلفی سه گانه استفاده کند.

همانطور که می بینید در این تصاویر خبری از سنسور فیزیکی اثر انگشت نیست که به لطف استفاده از سنسور زیر نمایشگر میسر شده است. این حسگر التراسونیک در کنار افزایش جلوه ظاهری، از دقت بالایی هم در خوانش اثر انگشت برخوردار است. در تست های مقاومتی که تا کنون روی گلکسی اس ۱۰ پیاده شده، سنسور مذکور مقاومت بالایی را از خود نشان داده است.

در نهایت نوبت به طراحی کلی دستگاه می رسد که بعید است دستخوش تغییر چندانی شود. استایلوس هم در سری قبلی آنقدر بهینه سازی شده که فعلا نیازهای کاربران را مرتفع کند؛ هرچند بعید نیست کره ای برای هماهنگی هرچه بیشتر با طراحی جدید نوت ۱۰ تغییراتی را در آن اعمال کنند.

مطالعه بیشتر : نسخه کوچک‌تری از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در راه است

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789