Your Phone Companion،بهترین برنامه رایگان گوگل پلی

اپلیکیشن Your Phone Companion،بهترین برنامه رایگان گوگل پلی

برنامه ی Your Phone Companion به شما امکان دسترسی سریع به عکس ها،متون و سایر موارد را در رایانه ی شخصی ویندوز۱۰ شما را می دهد. همچنین به شما امکان می دهد تا درآینده نزدیک تماس تلفنی را از طریق رایانه شخصی ویندوز ۱۰ خود انجام دهید. بطور خلاصه این برنامه به شما کمک می کند تا گوشی هوشمند اندرویدی خود را به رایانه ی شخصی ویندوز ۱۰ خود متصل کنید.

اکنون ، خبر خوب این است که برنامه Your Phone Companion امروز به یک نقطه عطف جدید رسیده است. این برنامه در رده بهترین برنامه های رایگان در فروشگاه گوگل پلی در ایالات متحده قرار گرفته است و برنامه های محبوب مانند Facebook Messenger ، Tik Tok را پشت سر گذاشته است. این برنامه در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون نصب در فروشگاه گوگل پلی  دارد.

Your Phone Companion،بهترین برنامه رایگان گوگل پلی
Your Phone Companion،بهترین برنامه رایگان گوگل پلی

برای اینکه بتوانید به عکسها ، متون گوشی هوشمند خود در رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنید ، باید برنامه تلفن خود را در رایانه شخصی ویندوز ۱۰ خود در کنار برنامه Your Phone Companion ، که روی تلفن هوشمند خود نصب کرده اید  نیز داشته باشید. بعد از نصب هر دو برنامه ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که برنامه Your Phone Companion خود را روی رایانه شخصی و در تلفن هوشمند Android خود باز کنید و دستورالعمل های ظاهر شده در صفحه را دنبال کنید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌های سیستمی در اندروید مراجعه کنید.

این برنامه را می توانید به راحتی از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و استفاده کنید.

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : mspoweruser

021-88916789