samsung rasamco

ظاهر جدید گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۹

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۹ ظاهر موبایل های جدید خود را تغییر دهد.

مدت هاست که طرفداران گوشی های سامسونگ تغییر چندانی در ظاهر گوشی ها ندیدند و بعد از معرفی Galaxy S8 عملا تغییرات محدودی در ظاهر این گوشی ها وجود داشته به نحوی که فقط در ابعاد و یا محل قرارگیری دوربین و سنسور ها تفاوت داشتند، اما ظاهر جدید گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۹ انتظار طرفدارن را برطرف خواهد کرد.

هرچند ظاهر  گوشی های سامسونگ از نظر بسیاری از کاربران آن زیباست اما تکرار زیبایی نیز باعث بی اثر شدن آن خواهد شد، لذا کمپانی سامسونگ بر آن شده که تغییرات بزرگی در طراحی موبایل های جدید ایجاد کند.

بر اساس خبرهای منتشر شده این غول کره ای قصد دارد در زمینه سخت افزار دستگاه های تلفن همراه خود مانور دهد و با پیشتازی در فناوری ۵G قصد دارد نظر بازار را به سمت خود جلب کند.

همانطور که میدانید سامسونگ همچنین در زمینه سایر محصولات مانند یخچال و تلوزیون های هوشمند و اسپیکر و سایر محصولات الکترونیکی فعالیت می کند، گمان ها بر آن است که این تغیی در طراحی شامل سایر محصولات این شرکت نیز باشد.

باتوجه به اینکه پرچمدار جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ گوشی Galaxy S10  خواهد بود اما رندرهای منتشر شده از این پرچمدار تغییری را در این گوشی نمایش نمی دهد و باید منتظر ماند و دید در سال ۲۰۱۹ سامسونگ چه طرحی را در نظر خواهد داشت.

مطالعه بیشتر : ثبت یک ایده عجیب دیگر از سامسونگ؛ نمایشگری تاشو با ۴ وجه

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام 

منبع: ubergizmo

021-88916789