قیمت احتمالی خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد؛ نسخه پلاس ۱۸۱۸ دلار

سامسونگ اعلام کرده کنفرانس خبری ویژه ای را در تاریخ یکم اسفندماه و پیش از آغاز به کار رسمی MWC 2019 برگزار می کند تا از جدیدترین پرچمداران سری اس و البته گوشی تاشو خود رونمایی کند.

اما تا آن زمان، هر روز شاهد لو رفتن اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی ها هستیم. برای مثال در روزهای پایانی هفته قبل ایوان بلس رندری از قاب سه مدل موبایل گلکسی اس ۱۰ منتشر کرد و حالا وبسایتی کمتر شناخته شده به نام TuttoAndroid جزئیات مربوط به حافظه داخلی، رنگ ها، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی اس ۱۰ و نسخه های مختلف آن را منتشر کرده.

طبق خبرهای قبلی سامسونگ اغلب پرچمدارانش را با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه می کند به این ترتیب که نسخه لایت با ۶ گیگابایت رم و نسخه پریمیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت ارائه می شود. در مورد حافظه داخلی این دستگاه ها نیز به همین نحو است. گلکسی اس ۱۰ لایت، نسخه معمولی و پلاس آن قرار است که با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شوند و دو نسخه پریمیم نیز برای آنها در نظر گرفته شده که ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند و نسخه تاپ گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز آنطور که گفته می شود یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

در ادامه میتوانید نسخه های مختلف این سه موبایل را به همراه قیمت و ظرفیت های حافظه در نظر گرفته شده برای آنها به صورت فهرست وار ببینید.

  • گلکسی اس ۱۰ لایت (رم ۶/ حافظه ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۹۰۸ دلار)
  • گلکسی اس ۱۰ (رم ۶/ حافظه ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۰۵۶ دلار)
  • گلکسی اس ۱۰ (رم ۸/ حافظه ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۳۴۰ دلار)
  • گلکسی اس ۱۰ پلاس (رم ۶/ حافظه داخلی ۱۲۸ با قیمت ۱۱۹۳ دلار)
  • گلکسی اس ۱۰ پلاس (رم ۸/ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۴۷۷ دلار)
  • گلکسی اس ۱۰ پلاس (رم ۱۲/ حافظه داخلی ۱ ترابایت با قیمت ۱۸۱۸ دلار)

همانطور که می بینید هیچیک از پرچمداران بعدی سامسونگ قیمت پایینی ندارند و نسخه لایت (که ضعیف ترین آنها محسوب می شود) با پایه قیمتی ۹۰۸ دلار و نسخه پریمیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با قیمت ۱۸۱۸ دلار عرضه خواهد شد.

آپشن های رنگی گلکسی اس ۱۰

در مورد گزینه های رنگی پیش روی علاقمندان به خرید پرچمداران آتی سری گلکسی اس سامسونگ اما باید بگوییم که نسخه لایت با رنگ های مشکی، سفید، زرد و سبز عرضه می شود و نسخه معمولی از این موبایل در رنگ های سفید، مشکی و سبز و در نهایت نسخه پلاس آن نیز در کنار این سه رنگ با دو گزینه رنگی خاص ارائه می شود که هنوز اطلاعاتی در مورد آنها موجود نیست.

در انتها اشاره کنیم که طبق اعلام TuttoAndroidسامسونگ هر سه نسخه از گوشی گلکسی اس ۱۰ خود را در تاریخ ۱۷ اسفندماه به بازار  ایتالیا عرضه می کند که البته مشخص نیست آیا عرضه این محصولات در دیگر بازارهای جهانی نیز در همین تاریخ اتفاق می افتد یا خیر.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : bgr

021-88916789