هدست گیم وایرلس

هدست بازی وایرلس GSP670 رونمایی شد


ما معمولا سخت افزار های صوتی و یا لوازم جانبی صوتی را بررسی نمی کنیم، اما فرصتی ایجاد شده است تا نگاهی به هدست جدید GSP670 Sennheiser داشته باشید.

Sennheiser به خوبی در بازار موسیقی صوتی شناخته شده است وزمانی که صحبت از کیفیت و خوبی صدا باشد سری های مختلف هدفون HD به طور خاص دارای شهرت خوبی هستند.

GSP670 به تازگی منتشر شده و جایگزین هدست بازی GSP600 سال گذشته شده است. مدل جدید کاملا بی سیم بوده، و دارای آداپتور USB و همچنین پشتیبانی از اتصال بلوتوث است.

از لحاظ طراحی کلی و ظاهری، GSP670 اساسا با GSP600 مشابه است، با این تفاوت که مدل جدید هیچ اتصال سیمی وجود ندارد و امروزه ما به دنبال جزئیات بیشتری در مورد هدفون ها و به طور خاص به دنبال اتصالات بی سیم و جزئیات مزایا و معایب آن هستیم.

دستگاه دارای طراحی کلی بسیار زیبا و مدرن با لرزش بسیار قوی مخصوص لوازم جانبی بازی است . تنها جنبه ای که دستگاه با آن سازگار نیست طراحی رنگ آن است که با استفاده از رنگ های سیاه و خاکستری حالت محافظه کارانه ای به خود ‘گرفته است.

هدست بازی بی سیم
هدست بازی بی سیم

این هدست دارای لولای بسیار جالبی است که نوک مفصل بین سر و گوش آن از فلز ساخته شده و از لحاظ ساخت بسیار حساس است و دارای انعطاف پذیری خوبی است البته انعطاف آن به اندازه ای نیست که آزادانه قابل تنظیم باشد ولی برای اکثر کاربران کافی است.

در قسمت پایین هدست دو پد متقارن وجود دارد که نقطه اتصال هدست با سر است و باعث ایجاد تنفس میشوند ولی اگر این پد ها کمی بزرگتر بودند برای توزیع وزن هدفون ها بهتر بود.

مطالب مرتبط  آپدیت ویندوز 11: مزیت ها و مشکلات

همچنین در زیر گوش سمت چپ یک پورت برای شارژ و اتصال قرار داده شده است که متاسفانه در این هدست به جای USB-C  های جدیدتر از microUSB استفاده شده است که برای چنین وسیله جانبی باکیفیتی در سال ۲۰۱۹ کمی ناامیدکننده است.

میکروفون این هدست از حالت کاملا عمودی تا زاویه ۱۴۰ درجه چرخش پیدا می کند و نکته ی جالب اینجاست که وقتی زاویه بالاتر از ۹۰ درجه است میکروفون خاموش بوده و زمانی که به سمت پایین می چرخد فعال می شود.


www.rasamco,ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : anandtech.com

021-88916789