هواوی P20 لایت ۲۰۱۹ با نمایشگر ۶٫۴ اینچی در راه است

مشخصات هواوی P20 لایت ۲۰۱۹ در گذشته فاش شده بود؛ با این حال به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که تغییراتی را در مشخصات این دستگاه ایجاد کرده است.

چند روز پیش شاهد افشای مشخصات و رندرهای هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ بودیم. بر اساس اطلاعات گذشته، این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه اصلی خود پیشرفت های کمی را تجربه می کند و تنها حفره درون نمایشگر به عنوان بزرگترین پیشرفت آن شناخته می شد.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی در مقایسه با افشاگری گذشته مجهز می شود. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بهره می برد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

این گوشی هوشمند به حفره درون نمایشگر مجهز می شود که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را میزبانی می کند. در این دستگاه وظیفه تامین انرژی بر عهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که نسبت به نمونه اصلی، افزایش ظرفیت ۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی چهارگانه قرار می گیرد. سنسور ۲۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۲ مگاپیکسلی سنسورهای این دستگاه را تشکیل می دهند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با کاربرد این سنسورها در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

مطالعه بیشتر: رندر و مشخصات هوآوی Enjoy 9 Plus منتشر شد

هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز می شود. کاربران می توانند این اسمارت فون را مجهز به ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته هر دو نسخه، دارای ۴ گیگابایت رم هستند.

مطالب مرتبط  آپدیت ویندوز 11: مزیت ها و مشکلات

قدرت محصول آینده شرکت هواوی را چیپست Kirin 710 تامین می کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، تراشه NFC، بلوتوث ۴٫۲، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

انتظار می رود این دستگاه در نسخه ۶۴ گیگابایتی قیمتی برابر با ۲۸۰ یورو داشته باشد و همچنین نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۳۳۰ یورو به فروش برسد.

مطالعه بیشتر : بررسی گوشی هواوی P30 Pro

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gsmarena

021-88916789