پیشنهاد پست های اینستاگرام

پست های پیشنهادی اینستاگرام در آپدیت جدید

اینطور به نظر می رسد که وقتی اینستاگرام نتواند اعتیاد کابرانش را بیشتر کند دست به تغییراتی جدید می زند و ویژگی هایی را اضافه می کند تا کاربران به اسکرول کردن و دیدن پست های بیشتر ادامه دهند.این بار نیز آپدیتی با ویژگی جدید پست های پیشنهادی اینستاگرام ارائه می دهد.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام چیست؟

ویژگی جدید نمایش پست های پیشنهادی اینستاگرام باعث ایجاد اعتیاد بیشتر به اینستاگرام می شود، این پست های پیشنهادی بعد از پایان یافتن پست های فید شماست و شامل پست هایی از طرف کاربرانی است که شما هنوز آنها را فالو نکرده اید.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام (Suggested Posts) یکی از ویژگی‌های جذاب اینستاگرام هستند که به کاربران کمک می‌کنند محتوای جدید و مرتبط را کشف کنند، حتی زمانی که تمام پست‌های موجود در فیدشان را دیده‌اند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا پست‌هایی از حساب‌هایی که دنبال نکرده‌اند ولی ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند، مشاهده کنند.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام به پست‌هایی گفته می‌شود که اینستاگرام بر اساس علایق، تعاملات، و فعالیت‌های قبلی شما در پلتفرم، به شما پیشنهاد می‌دهد. این محتوا از حساب‌های کاربری است که شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید ولی اینستاگرام فکر می‌کند ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید. این پست‌ها معمولاً در انتهای فید شما (پس از دیدن تمام پست‌های دوستان و حساب‌های دنبال‌شده) ظاهر می‌شوند، ولی گاهی در میانه مرور فید هم نمایش داده می‌شوند.

چطور اینستاگرام پست‌های پیشنهادی اینستاگرام را انتخاب می‌کند؟

الگوریتم اینستاگرام برای نمایش پست‌های پیشنهادی از چندین فاکتور استفاده می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

 پست های پیشنهادی اینستاگرام
  1. پست های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس فعالیت‌ها و تعاملات اخیر شما:
    • اینستاگرام به پست‌ها و حساب‌هایی که اخیراً با آن‌ها تعامل داشته‌اید (لایک، کامنت، ذخیره‌کردن، و غیره) توجه می‌کند و پست‌های پیشنهادی را بر اساس این تعاملات انتخاب می‌کند.
  2. پست های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس موضوعاتی که به آن‌ها علاقه دارید:
    • بر اساس موضوعاتی که به طور مداوم در آن‌ها فعالیت دارید (مانند هشتگ‌ها، پیج‌های خاص، ویدیوهای مورد علاقه)، اینستاگرام پست‌های پیشنهادی مرتبط را نشان می‌دهد. مثلاً اگر به ورزش علاقه دارید، ممکن است پست‌های مرتبط با ورزش را بیشتر مشاهده کنید.
  3. پست های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس فعالیت‌های دوستان شما:
    • اینستاگرام می‌تواند پست‌هایی را پیشنهاد دهد که دوستان شما با آن‌ها تعامل داشته‌اند یا دنبال می‌کنند.
  4. پست های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس فالوورهای مشابه:
    • اگر حساب‌هایی را دنبال کنید که مشابه حساب‌های دیگر هستند، اینستاگرام ممکن است پست‌هایی از آن حساب‌های مشابه را پیشنهاد دهد.
  5. پست های پیشنهادی اینستاگرام بر اساس پست‌های محبوب (ترند):
    • در برخی موارد، پست‌هایی که به طور کلی در یک بازه زمانی خاص محبوب یا ترند هستند نیز ممکن است در بخش پست‌های پیشنهادی شما ظاهر شوند.
مطالب مرتبط  چگونه مشکل نصب نرم افزار در ویندوز 11 را برطرف کنیم؟

مزایای پست‌های پیشنهادی اینستاگرام:

  1. کشف محتوای جدید:
    • این ویژگی به کاربران کمک می‌کند محتوای جدیدی از حساب‌های مختلف را کشف کنند و با افراد جدید ارتباط برقرار کنند.
  2. افزایش تعامل و رشد فالوورها:
    • برای تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارها، پست‌های پیشنهادی می‌توانند یک فرصت عالی برای دیده‌شدن توسط کاربران جدید و افزایش تعداد فالوورها باشند.
  3. تجربه کاربری بهتر:
    • با ارائه محتوای پیشنهادی بر اساس علایق کاربران، اینستاگرام تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

نحوه مدیریت پست‌های پیشنهادی اینستاگرام:

اگر با یک پست پیشنهادی روبرو شدید که به آن علاقه نداشتید ، می توانید به تغییر آن کمک کنید. پست های پیشنهادی در اصل دارای یک دکمه “dislike” هستند که به اینستاگرام کمک می کند تا فید شما را تغییر دهد.

 تنظیم پست های پیشنهادی اینستاگرام

وقتی پستی را می بینید که دوست ندارید ، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست پست ضربه بزنید و گزینه ی Not Interesting را انتخاب کنید. پس از آن اینستاگرام پست های مشابه آن را برای شما نمایش نخواهد داد.

با اینکه شما نمی توانید به طور کلی پست های پیشنهادی را حذف کنید ولی می توانید همچنان می توانید پست های قدیمی را ببینید، فقط کافیست هنگامی که اعلان You’re All Catught Up را در بالای فید پست های پیشنهادی خود مشاهده می کنید ، روی لینک مشاهده پست های قدیمی تر در زیر آن پیام ضربه بزنی

کاربران اینستاگرام می‌توانند تا حدی مدیریت کنند که چه نوع پست‌های پیشنهادی را مشاهده می‌کنند:

  1. مخفی کردن پست‌های پیشنهادی:
    • اگر علاقه‌ای به یک پست پیشنهادی ندارید، می‌توانید روی منوی سه‌نقطه‌ای کنار آن کلیک کرده و گزینه “Not Interested” یا “علاقه‌ای ندارم” را انتخاب کنید. این کار به الگوریتم اینستاگرام می‌گوید که شما علاقه‌ای به پست‌های مشابه ندارید و تلاش می‌کند پست‌های مرتبط کمتری را نشان دهد.
  2. گزارش‌کردن پست‌های نامناسب:
    • اگر یک پست پیشنهادی حاوی محتوای نامناسب یا آزاردهنده است، می‌توانید آن را گزارش کنید تا اینستاگرام آن را بررسی کند.
  3. پیگیری تنظیمات حساب:
    • اینستاگرام تنظیمات مشخصی برای مدیریت پست‌های پیشنهادی ندارد، ولی با تغییر دادن تنظیمات اکانت خود (مانند فالو کردن یا آنفالو کردن حساب‌ها)، می‌توانید تأثیر غیرمستقیمی بر الگوریتم داشته باشید.
مطالب مرتبط  همه چیز درباره ویندوز 12+ الزامات،ویژگی ها و آپدیت ها

تفاوت بین پست‌های پیشنهادی و پست‌های در اکسپلور:

  • پست‌های پیشنهادی:
    • در فید اصلی (صفحه اصلی) و پس از مشاهده پست‌های دوستان و فالوینگ‌ها ظاهر می‌شوند.
    • بر اساس تعاملات و علایق شخصی شما انتخاب می‌شوند.
  • پست‌های اکسپلور:
    • در تب Explore نمایش داده می‌شوند.
    • هدف از آن‌ها کشف محتوای جدید و تعامل بیشتر است.
    • الگوریتم اکسپلور بر اساس فعالیت‌های عمومی و ترندها عمل می‌کند و به شما محتوای گسترده‌تری ارائه می‌دهد.

نحوه غیرفعال‌کردن پست‌های پیشنهادی اینستاگرام:

به طور کلی، امکان غیرفعال‌کردن کامل پست‌های پیشنهادی در اینستاگرام وجود ندارد. اما می‌توانید با استفاده از گزینه “Not Interested”، تا حدی محتوای آن‌ها را بهینه کنید. همچنین، اگر به محتوای اصلی دوستان و حساب‌های فالو شده خود علاقه‌مندید، می‌توانید با لایک کردن و تعامل بیشتر با آن‌ها، اینستاگرام را به سمت نشان‌دادن کمتر پست‌های پیشنهادی هدایت کنید.

نکات مهم برای تولیدکنندگان محتوا:

  1. استفاده از هشتگ‌های مرتبط:
    • استفاده از هشتگ‌های محبوب و مرتبط با محتوای شما می‌تواند احتمال دیده‌شدن در بخش پست‌های پیشنهادی دیگران را افزایش دهد.
  2. تعامل با مخاطبان:
    • هرچه تعامل بیشتری با دنبال‌کنندگان خود داشته باشید (لایک، کامنت، پاسخ به پیام‌ها)، شانس نمایش پست‌های شما در بخش‌های پیشنهادی بالاتر می‌رود.
  3. پست‌های جذاب و با کیفیت:
    • محتوای با کیفیت و جذاب می‌تواند به راحتی توجه کاربران را جلب کند و به دیده‌شدن بیشتر پست‌های شما کمک کند.

بخش پست های پیشنهادی اینستاگرام چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه این ویژگی به اینستاگرام اضافه شود، احتمالا به خاطر دارید که وقتی پست های صفحه اصلی خود را می دیدید و به انتهای آن می رسیدید پیام “You All All Catught Up” را مشاهده می کردید و برای گذراندن زمان بیشتر در برنامه پست های قدیمی تری را که قبلا دیده بودید را برای شما نمایش می داد.

مطالب مرتبط  بررسی 20 مورد از رایج ترین مشکلات ویندوز 10 و 11 + راه حل

ویژگی جدید نمایش پست های پیشنهادی اینستاگرام، همانطور که در مرکز راهنمایی اینستاگرام مشخص شده است ، به گونه ای طراحی شده است که شما را به اینستاگرام بچسباند.این ویژگی جدید باعث می شود شما به جای دیدن پست های قدیمی تر تعداد نامحدودی از پستهای پیشنهاد شده از کاربرانی که هنوز فالو نکرده اید را مشاهده کنید.

در حال حاضر پست هایی که به شما پیشنهاد می شود فقط شامل عکس ، فیلم و تبلیغات است. این بدان معنی است که شما هنوز هیچ محتوای IGTV یا Reels را مشاهده نمی کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که اگر تعداد بسیار زیادی از کاربران اینستاگرام را فالو می کنید ، به شدت نیاز به تمیز کردن اینستاگرام خود دارید ،زیرا ممکن است هرگز به اندازه کافی طولانی حرکت نکنید تا به آغاز فید پست های پیشنهادی برسید!

گفته می شود ، بین محتوایی که در صفحه ی اکسپلور مشاهده می کنید ، و محتوایی که از پستهای پیشنهادی مشاهده می کنید ، تفاوت هایی وجود دارد.

پست های پیشنهادی بر اساس
نوع اکانت هایی که فالو می کنید ، و همچنین پست هایی که در گذشته لایک یا ذخیره کرده
اید پیشنهاد شده است در حالی که پست های بخش اکسپلور شما فاصله ی بیشتری با علایق
شما دارد.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام می‌توانند به کاربران کمک کنند تا به محتوای جدید دسترسی پیدا کنند و به تولیدکنندگان محتوا امکان بیشتری برای دیده‌شدن و تعامل فراهم کنند. بهینه‌سازی استفاده از این ویژگی می‌تواند به رشد صفحه شما کمک کند و تجربه کاربری شما را بهبود بخشد.

برای آشنایی با به‌روزترین تکنولوژی‌ها و خدمات شرکت رسام، به صفحه لینکدین ما بپیوندید و همراه ما باشید.

مقالات مرتبط با موضوع اینستاگرام

منبع : makeuseof

021-88916789