چاپ عکس آنلاین

سفارش چاپ عکس با Flickr

Flickr به شما این امکان را می دهد که مستقیما از سایت سفارش چاپ عکس دهید.این ویژگی دردسرهای چاپ عکس را از میان برمی دارد و به شما اجازه می دهد که تنها با چند کلیک چاپ عکس خود را سفارش دهید.

نحوه سفارش چاپ عکس در Flickr:

همانطور که در این پست در بلاگ Flickr شرح داده شده است،هم اکنون میتوانید چاپ عکس های خود را از Flickr سفارش دهید البته شما فقط می توانید عکس های خودتان را چاپ کنید،گزینه ای برای جستجوی عکس های موردعلاقه تان برای چاپ وجود ندارد.

برای سفارش چاپ عکس در سایت Flickr ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.سپس از نوار بالا گزینه ی چاپ را انتخاب کنید از اینجا می توانید عکسی را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید و سپس سبک و اندازه محصول خود را انتخاب کرده وآن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

شما می توانید برای داشتن یک اثر هنری از صفحات آلومینیومی استفاده کنید.یا از کاغذ از سایز ۳ در ۴ تا سایز های بالاتر و بوم های چاپی با با ظاهری کلاسیک استفاده کنید.

قدم بعدی آشکار Flickr این است که به شما این امکان را می دهد که عکس های افراد دیگر را سفارش دهید و چاپ های خود را به دیگران بفروشید.

سایتهای چاپ عکس

وب سایت های دیگری که چاپ دیجیتال می فروشند :

اگر می خواهید سفارش چاپ آنلاین بدهید اما دوست ندارید از Flickr استفاده کنید می توانید از سایت های دیگر موجود در این زمینه استفاده کنید که در اینجا لیست بهترین سایت های چاپ عکس های دیجیتالی را به شما معرفی می کنیم.

  1. Shutterfly
  2. FreePrints
  3. YorkPhoto
  4. Snapfish
  5. CVSphoto
  6. WalmartPhoto
  7. AdoramaPix
  8. Fedex
  9. Winkflash
مطالب مرتبط  آموزش جامع نحوه عیب یابی و رفع مشکلات کیبورد

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

021-88916789