چگونه خانه خود را امن کنیم؟

مهم است که یاد بگیرید که چگونه خانه و خانواده تان را ایمن سازید. اگر می خواهید از سرقت جلوگیری کنید ، باید بدانید که امنیت اطراف خانه خود را افزایش دهید و برخی از راه هایی که باعث می شود مسائل خود را برای دزدان احتمالی جذاب کند کمتر کنید.

  • قفل درب و ورودی خانه را تغییر دهید. برای امنیت مطلوب، خانه شما باید دارای قفل های قوی واستاندارد باشد. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید، زیرا جایگزینی قفل جدید درب آسان و میباشد. پس از انجام این کار همیشه آنها را قفل کنید و به خانواده خود آموزش دهید تا همیشه آنها را قفل کنند.
  • سیستم امنیتی نصب کنید با داشتن دزدگیر به همراه آژیر احتمال ورود به خانه بسیار کاهش داده وباعث می شود اثرات تخریب  خیلی کوچکتر باشد. هنگامیکه شما از خانه بیرون میروید ، همچنین می توانید آن را در حالت خانه زمانی که در خانه هستید فعال کنید.  می توانید سیستم دزدگیر که بلافاصله به پلیس (یا ایستگاه آتش نشانی) هشدار می دهد پس از اخذ مجوز از مراکز ذیربط راه اندازی کنید.برای اطمینان بیشتر به قیمت های نظارتی ماهانه مراجعه کنید. دانستن قیمت سایر شرکت ها به شما کمک می کند تا نرخ پایین تر و کیفیت بهتر پیدا کنید .کد سیستم امنیتی خود ره را هر سال تغییر دهید.

  • اگر شرکت نشانه هایی جهت وجود سیستم امنیتی به شما ارائه داد حتما بر روی درب یا پنجره نصب کنید.این کار تا حد بسیار زیاد از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری میکند.
  • پلاستیک های anti-shatter یا چسب روی پنجره هایتان نصب کنید. شما می توانید به جلوگیری از سرقت خانه خود با قرار دادن یک چسب ضخیم شیشه ای روی شیشه پنجره ها برای جلوگیری از شکستن آنها کمک کنید. بسته به نیازهای حریم شخصی شما، برچسب های روشن، مات و بازتابنده (آینه) وجود دارد. این چسب ها به طور معمول در کشورهایی زلزله خیز می باشند برای جلوگیری از تخریب استفاده می شوند و همچنین برای مقاومت در برابر سرقت و نوع شکستن مفید است.
مطالب مرتبط  چگونه شبکه خود را از حملات اسکن پورت ایمن کنیم؟

  • اگر فردی عجیب و غریب یا وسیله ای عجیب و غریب را در نزدیکی خانه خود می بینید، بیرون بروید و پیشنهاد دهید به آنها می خواهید کمک کنید. یا در غیر اینصورت آنها با سوالات درگیرکنید.اوضاع چگونه می بینید، روزتان چطور است. مودب باشید و هرگز به آنها نگویید (“شما در اینجا چه کار می کنید”) به عنوان یک مقابله می تواند یک خطر برای امنیت شما باشد.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله تفاوت دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم مراجعه کنید.

  • پرده های خانه خود را بسته نگه دارید

  • درب گاراژ خود را بسته نگه دارید اگرشما چیزهایی مثل ابزار، وسایل دوچرخه یا وسایل نقلیه گران را در آن نگه می دارید حتما درب گاراژ خود را بسته نگهدارید و از سیستم های ایمنی جهت جلوگیری از سارقین استفاده کنید.

www.rasamco.ir

سخت افزارسازان رسام

021-88916789