گلکسی اس ۱۰ پلاس از حفره‌ای متفاوت برای دو دوربین سلفی بهره خواهد برد

چند وقتی است که مشخص شده هر سه گوشی سری گلکسی اس ۱۰ قرار است از نمایشگر‌های جدید Infinity-O استفاده کنند اما اکنون Ice Universe یکی از افشاگران معروف مدعی شده که بزرگترین دیوایس خانواده پرچمداران آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس، به احتمال قوی از نمایشگری متفاوت بهره خواهد برد.

اگر شایعات مطرح شده حقیقت داشته باشند، گلکسی اس ۱۰ پلاس سال آینده به همراه دو دوربین سلفی به بازار عرضه خواهد شد. یکی از این دوربین‌ها سنسوری معمولی خواهد بود، در حالی که حسگر دومی لنز واید را به آرایه‌ دوربین سلفی پرچمدار بعدی سامسونگ اضافه خواهد کرد.

اصولاً در این مواقع یکی از دوربین‌ها بزرگتر از حسگر دیگر خواهد بود و به همین دلیل حفره‌ی بزرگتری باید برای آن در نظر گرفت. به همین دلیل سامسونگ عنوان کرده برای آنکه بتواند طراحی یکدست‌تری برای گلکسی اس ۱۰ پلاس به ارمغان آورد، قرار است از یک حفره‌ی کپسول شکل استفاده کند و دو دوربین سلفی این پرچمدار را در همین قسمت قرار دهد.

مطالعه بیشتر : قیمت احتمالی خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

این گوشی علاوه بر حفره‌‌ی بالای نمایشگر متفاوت و دو دوربین سلفی، تفاوت‌های بیشتری با دیگر پرچمداران خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ خواهد داشت چرا که شایعه شده برای این موبایل، دوربین اصلی سه گانه درنظر گرفته شده است.

علاوه بر این گفته شده این موبایل قرار است از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳.۴ درصدی بهره ببرد که به نوع خود رکوردی برای تلفن‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود.

همچنین شایعه شده که تلفن هوشمند یاد شده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که می‌تواند انرژی بیشتری نسبت به پرچمداران قبلی سامسونگ فراهم آورد تا کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری از این موبایل‌ها استفاده کنند.

مطالعه بیشتر : رندرهای گلکسی F سامسونگ منتشر شد

علیرغم این تفاوت‌ها، تمامی خانواده‌ی پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ مشخصاتی مشابه زیادی دارند. برای مثال هر سه آنها قرار است از چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۱۵۰ استفاده کنند و اندروید ۹ پای نیز به صورت پیش فرض برای آنها درنظر گرفته شده که رابط کاربری One UI کمپانی کره‌ای آن را همراهی خواهد کرد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789