توییت های خنده دار

ویژگی جالب توییتر برای یافتن توییت خنده دار

توییتر در تلاش است تا این پلتفرم را به مکانی خنده دار تر تبدیل کند.آپدیت جدید این برنامه به شما این امکان را می دهد که در بخش فید خود توییت های خنده دار را ببینند،همچچنین تاپیک های جدیدی را متناسب با میزان شوخ طبعی شما نمایش می دهد.

یافتن توییت های خنده دار و وایرال

توییتر در اواخر سال ۲۰۱۹ مبحث بندی در این پلتفرم را اغاز کرد و اکنون از این ویژگی برای یافتن توییت های خنده دار استفاده می کند.در این آپدیت دو ویژگی جدید به توییتر اضافه شده است، توییت های خنده دار و توییت های وایرال

همانطور که می دانید ، توییت های خنده دار به میم ها و محتوای کمدی اختصاص دارد ، در حالی که توییت های وایرال محبوب ترین توییت های این پلتفرم را به شما نشان می دهند.

توییت هایی که در این دو بخش برای شما نمایش می دهد با توییت هایی که با آنها تعامل دارید ارتباط مستقیم دارد، به این صورت توییتر میزان شوخ طبعی شما را متوجه می شود. برای انجام این کار ، توییتر در واقع از یک مدل ماشین یادگیری استفاده می کند که از ایموجی ها برای درک میزان شوخ طبعی کاربران استفاده می کند.

ایزابلا تورچتا ، مدیر محصول در توییتر ، اظهار داشت که “تصاویر توئیت های خنده دار به طور آنلاین در اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند ، و هنگامی که افراد برای سرگرمی به توییتر می آیند ،باید یافتن این توییت ها برای آنها آسان باشد.”

شما می توانید با لایک و ریتوییت توییت هایی که دوست دارید و زدن گزینه ی Not Interested برای توییت هایی که دوست ندارید به توییتر کمک کنید تا توییت های مورد علاقه شما را شناسایی کند و بخش فید حساب خود را شخصی سازی کنید.

مطالب مرتبط  disaster recovery چیست؟ + راهکار بازیابی فاجعه Bare metal برای سازمان ها

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ۱۵ دقیقه کاهش استفاده از شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی دارد؟ مراجعه کنید.

آیا این ویژگی ها به وایرال شدن توییت ها کمک می کند؟

توییتر این واقعیت را کاملاً پذیرفته است که کاربران از توییت ها اسکرین شات می گیرند و آنها را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.این ویژگی جدید کمک می کند تا کاربرانی که برای خواندن توییت های خنده دار به توییتر آمده اند بدون گشتن زیاد به راحتی آنها را پیدا کنند.

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

021-88916789